måndag 12 april 2010

En helg i april..

Hemma hos mamma var det fortfarande påskfint, så det känns inte riktigt som att jag missade påsken hemma ändå..
Syrran hade ritat ett härligt påskkort, som av någon konstig anledning inte vill ligga åt rätt håll..

Var ju hem till Lindis oxo o kikade på lilla söta Alfons, såå himla liiten o sööt..ursäkta dubbla vokaler, men det bara krävs då någon är så söt.
Overkligt att se Linda som mamma, men det passar henne otroligt bra=)
Jag spenderade mest tid hemma i Rumsta o gosade o lekte med lilla vildingen Vilda!=) Världens underbaraste lilla Vilda.=)
O hon är nog pappas tjej=)
Fast faster får vara med på ett hörn hon oxo..=D
Men pappa är nog bäst ändå..
På lördagen var det dags för middag för att fira storebror..jag blev lite rastlös hemma i väntan på att komma iväg..
Lilly var med..söt som få=)
..hon hade med sig egna fina bestick minsann..
..mamma Kicki var ju självklart oxo med=) o hon fick stå o titta på fåglar o bilar genom fönstren på Radjos(restaurangen där vi var)..
Det här mumsiga åt jag..parmalindad kycklingfilé med risotto..mm

Mamma/farmor passade på o gosa med världen goaste tjej..
Pappa o Anki var glada o fina..jag lyckades tyvärr knäppa kort precis då de blinkar, så de ser lite fulla ut..haha
Lilly ville hälsa på Vilda..=)
Alla barnen som var med samlades en sväng..Petter var lite blyg för tjejerna..
..sedan blev de efterrätt..min hette stickytoffee o var syndigt god..
..o plötsligt var solen borta, maten uppäten o samtalen o drycken flödade..
Jag hade tre fina herrar bredvid mig..Olle, Tomas o storebror/födelsedagsbarnet Tias..
Pappa o jag knäppte kort på varandra..=)
Fina=)
Tvbonden Pecka..
..o finaste svägerskan Elin o Tomas flickvän Linda..
Jag kom på då jag gick o la mig att jag ville knäppa kort på mina nya strumpbyxor som jag hade på mig..så här är dom, köpta på Lindex..
På söndagen var det soligt o varmt o Kicki o Lily kom ut o vi lade oss ute på studsmattan o pratade lite..
Coola brudar i brillor..

O världens finaste familj!!=)

Inga kommentarer: