lördag 10 april 2010

Whole lotta shakin'..


Det har inte blivit så värst mycket bloggat de senaste dagarna, mycket på grund av att jag har huvudet fullt av tankar o funderingar o känner en sådan beslutsångest inför vad som skall hända härnäst i mitt liv.
Jag väger för o nackdelar mot varandra, men hela tiden är det något som drar åt det andra hållet trots alla fördelar åt det ena hållet..
Vad ska jag prioritera då? Mindre ledig tid i sommar, men mer lön, mer tid med min familj men tyvärr mindre tid med den jag älskar.. Eller rätt mycket ledig tid med två veckor semester, inte så jättehög lön, mer tid med den jag älskar men mycket mindre tid med min familj..
Det första alternativet har också en rätt osäker framtid, jag vet inte om jag har jobb efter sommaren..o jag kan ju inte vara helt säker på att jag får jobbet i sommar heller, men det ser bra ut..

Gahhhw..jag tar med mig mina funderingar ut o går en promenad tror jag..

Inga kommentarer: