onsdag 28 april 2010

Lite om mig själv..


Tänkte bara nämna några saker om mig själv som kanske inte alla vet..

- Det gör ont i hela mig då jag hör människor bråka/gräla, främst om det är några jag tycker om. Jag får en klump i magen o en ilande känsla i bröstet.

- Jag börjar nästan gråta då jag ser gulliga djur, eller djur som är lite annorlunda o utstötta.

- Jag skrattar inte likadant nu som jag gjorde då jag var fjorton..förutom om jag får ett riktigt skrattanfall, då kommer fnittret tillbaka och jag har ett sorts smattrande skratt o hela jag vibrerar..=)

- Då jag var fjorton, ändrade jag stavningen i mitt namn Katarina till Catharina och la även till Jenny, varför just Jenny har jag ingen aning om idag..

- Då jag var lite fantiserade jag o var nästan säker på att jag var adopterad (hemskt jag vet), Jag trodde jag egentligen hörde hemma i en rik familj någonstans o att de skulle komma o hämta mig..

- Jag har haft katter som hette Sickedolen, Kissemamma o Hoppetossa..

- När jag var liten hade jag så mycket prydnadssaker på mitt rum att det såg ut som en loppmarknad..

Japp, det var lite om mig..=P

Inga kommentarer: