onsdag 29 december 2010

2010 de sista månaderna..

September
Oktober

November

December

O så närmar sig 2010 sitt slut..det var ett år som började lite trist med ett trasigt förhållande o separation, men artade sig så småningom till att bli ett helt fantastiskt år!
Jag bytte jobb, flyttade tillbaka till Hudik, skaffade bil, lägenhet, ja ett helt nytt liv började(fast ändå ett gammalt på nåt vis=P)
En hel del konserter blev det o en del andra partaj, två nya barn i min kompiskrets kom till denna värld...vissa människor försvann ut ur mitt liv men efter sommaren kom någon ny in i mitt liv...en ny kärlek, som bara fortsätter att växa=)
Något annat som bara växer o växer är dels min kreativitet(jag trodde den var borta=/) o sen såklart Elins mage med nästa lilla brorsbarn som kikar fram någon gång i juli 2011..
Så det är ett år att se fram emot..
God fortsättning o gott slut..

Inga kommentarer: