onsdag 1 december 2010

I fell of the wagon..again and again and again...

Bild: lolita.se

Hur vinner man över ett beroende egentligen o hur lyckas man bryta dessa idiotiska beteenden man har, som bara får en att må dåligt??
Jag lyckas i perioder stå emot mitt hetsätande, jag äter hälsosamt, rör på mig o mår mycket bättre...men så ramlar jag dit igen.
Jag vill inte äta allt jag äter, men jag kan inte stå emot..jag äter tills jag vill kräkas(vilket jag har talat om förut o även att jag absolut inte gör det..kräks alltså)
Jag tar på mig kläder jag har kunnat ha på mig o som till o med var stora för mig i sommar o märker att jag knappt får på mig dom..en klump samlas i halsen..
Jag ställer mig framför spegeln o alla dåliga tankar sköljer över mig, jag tycker verkligen inte om det jag ser..mina ögon fylls med tårar...
Det gör ont att se mig, det gör ont att vara jag...om jag inte orkar med mig själv, hur kan då någon annan göra det??

Inga kommentarer: