söndag 5 december 2010

En mysig helg..

I torsdags efter mycket om o men. kom jag äntligen fram i Stockholm. Ett Stockholm o Täby som var kallt, mörkt, frostigt o fantastiskt vackert..
Väl inne hos Marre var det varmt o mysigt under filten o framför hennes fina julgran..
Marre har även Paris hemma hos sig;)

På fredagen passade jag på att besöka några gamla vänner på Beyond Retro..det var ju ändå över ett halvår sedan jag gick ut genom dörrarna min sista dag som anställd där. En av personerna jag saknat mest(o jobbat kortast tid med) var Geo! Så härlig person!
Tyvärr var inte alla jag ville träffa där, men det var kul o träffa dom som var där iaf..Josefin var en av dom..
..liksom Evelina..
..o Andreas..
..som oxoberättade om hans spelning med Molotov Jive(ett band som Anton som oxo jobbar här har) då de var förband till Suede på Cirkus.
Vad jag saknar allt detta ibland!!
Provade självklart lite kläder..
O dom fick följa med hem=)
Tog en sväng in på lagret för att säga hej då till alla medan de jobbade vidare..
Sebastian jobbade sin sista dag o var lite nere..
Jobbdiskussioner i full gång mellan Andreas o finaste Wille..
Sen gick jag ut för att möta Marre o vi tog en sväng i några butiker..
Bland andra Judits Second hand, som har en jättefin julskyltning..
På lördagen, tog vi bussen till Norrtälje för julmys med tjejerna..
Jenny hade lyckats komma ifrån, vilket vi var väldigt glada för=)
Vi blev tillsagda att klädseln skulle vara fin. Så här fina var Lianda o Marre=)
Jag o Karin som var jättesöt i sin lilla minkkrage(trots att jag är lite anti äkta päls)
Det skålades i rött vin o i julmust..=P
Lianda o Karin styrde upp matlagningen..
Det blev årets första julmat=)
..o pepparkakor o ädelost..
..lite mer vin..
Polarn o Pyret var självklart oxo med..Polarn ledsande ganska snabbt på oss=Å
..Pyret var rätt ynklig i sin krade pga ett infekterat sår..=(
Jag vart lite impad av Karins ögonfransförlängning..kanske man skulle satsa på??
Sen blev det efterrätt..glass, gojibär o lite andra bär..mums..
Jemmy hade lite presemter till oss alla..
Sen blev vi alla trötta o det var dags för sängen...underbart o träffa alla igen!! Synd att det är så sällan...=/

Inga kommentarer: