måndag 7 februari 2011

Ännu en årsring..

Jag har tagit på mig en extra kvällsvecka den här månaden, så därför jobbar jag kväll två veckor i rad nu..kommer nog o bli skönt, men lite svårt o ställa om sig till dagvecka sen igen tror jag.=/ En annan nackdel med detta är att det har gått tre veckor nu o det kommer att gå tre veckor till innan jag o Nisse jobbar samma tider igen. Vilket innebär att vi bara ses fem minuter varje veckodag=( o helgerna bara flyger iväg...
Det är ett litet problem, jag vet o egentligen inget problem alls. Men ibland längtar man ju så mycket att man bara vill ha den personen hos sig på studs o inte om några dar då det är helg igen...
Ja ja..jag har ju iaf någon o längta efter o någon som längtar efter mig o det får jag ju vara glad för eller hur??=)
Nu har jag, btw, en vecka kvar på mitt år som 27 åring, för på måndag är dagen då jag går in på det tjugoåttonde året.
Undrar om jag kommer att känna det då jag vaknar på måndag, hur ett år har lagt sig till rätta runt mig..så som årsringarna på ett träd. Hoppas för guds skull att det inte lägger sig kring magen bara=P

Inga kommentarer: