söndag 20 februari 2011

En jäkligt rolig kväll helt enkelt=)

Efter lite trassel ( jag har lyckats tappa bort min batteriladdare till min kamera, duktigt jobbat Cathis!!=( )så kommer nu en massa bilder från festen i lördags, då vi typ firade att jag fyllt 28..=P
Kvällen började rätt lugnt, det var jag o tjejerna som pysslade o donade för att komma i ordning..sen blev det dags för första drinken.. Millan, Linda o Emelie intog soffan..
Marre var lika söt som en liten maräng..
..det lagades lite strumpbyxor akut för att rädda kvällen..
Jag insåg att jag är nog blekast av alla mina kompisar, lite bildbevis..haha..jag o Millan o jag o Kim här nere som dök upp efter en stund..
Roger kikade förbi..
..o älsklingen var med, fin som alltid!=)
Jag fick ett par underbara trosor av min kusin Kicki, volanger, siden o cupcakes! Kan det bli bättre??=P Jag var ju bara tvungen o mannekänga dom lite...synd bara att det nte blev så snyggt med mina "hold me, squeeze me" strumpbyxor..haha..men det bjuder jag på=P
Jag hade köpt röda plastmuggar (för att slippa all disk dagen efter) som fick alla att tänka på amerikanska high school o college filmer...det blev lite "keg party" stämning...fattades bara togan o keg tunnan..=P Här ser ni Kicki, Emelie o Kim.. I bakgrunden ser man trosorna som fick hängas upp, för så fina trosor måste man visa.. Jag ska hänga upp dom lite bättre sen..
Linda, Annika o Emelie började spela ölspelet i köket o kom igång rejält=P
Jag fick två söta ljuslyktor av Lindis o Lenis, lite taskig bild..den ena är röd o den andra blå o de har små söta blommor på sig oxo=)
Det blev lite tittande på melodifestivalen, som var sisådär spännande som det ser ut=P Det var mest Annso som hade fokus.. ;)
Älskar!!=)
Jag lärde känna den här underbart fina Frida litegrann under den här kvällen..superhärlig tjej som jag hoppas på o träffa mer..hennes glasögon fick sedan gå laget runt..=P
=D
Annika som jag tyckte var riktigt lik Tove Styrke..haha, men inte just här kanske..=P
Emelie hade en signaturpose då kameran kom fram..=P
Nu ska vi se här...var det 28 eller 38 jag fyllde?=P
Kärlek=)
Vackra flickor..
Min älskade storebror kom förbi o Emelie ville ha ett fint kort på dom två (hon är min svägerskas lillasyster btw)..jag lyckades väl rätt bra(synd på snusen bara Tias=P)
Thomas stod för kvällens o kanske årets snyggaste skägg o musche..love it!!
Fin serru..
O han är MIN storebror=)
Jon-Erik kom oxo förbi o blev omringad av tjejerna..haha..
Jag sminkade till Millans ögon så dom blev lite mer sotiga..hon blev riktigt nöjd=D
Gruppfoto på oss tjejer=)
Underbara!=)

Sen dog batteriet till min systemkamera o min gamla mobilkamera fick va stand in resten av kvällen, så kvaliten blev sämre tyvärr..
Jag lånade Fridas snygga mössa en sväng..
Maaaary=)
Jösses vilken babe alltså!
Haha..love it!!
Det gick inte vilt till hela tiden..ibland var det coollugnt..=P
Jon-E provad Emelies glasögon..jo, passar faktiskt.. ;)
Det diskuterades nåt roligt i soffan..
Lite mera kärlek..
..o även en annan sorts kärlek..haha
Älskart!!=)
Thomas o Linda hade lite diskussioner om vilken musik som skulle spelas..Thomas, BlacknSabbath..Linda Bruno Mars..haha
Men skit samma vilken musik, dans blev det i af=D
Ännu mera dans..=)
Jag o tvp underbara killar=)
Haha..gorgeous..
Min fina svägerska Elin kom förbi..
..o vi kan typ aldrig va seriös på kort tillsammans=P
Nämen..en till..=) Fint..
Frida skulle visa "fuldans" för Erik, Lars o Lotta som tillsammans med Elin var ute o firade Erik som fyllt 40 nu i veckan....=D
Elin var på gång..
Varken jag eller Erik var särskilt glada över att bli äldre..=P
Jag o Nisse lämnade sedan tjejerna, som inte hade lust o gå på krogen o gick på August..
Där träffade jag även på fina Lina o vi dansade en hel del..
..det var riktigt kul att Kicki var med, det var så längesen jag umgicks med henne o än mer längesen är det vi partade ihop..
En underbart lyckad kväll o jag har fler bilder egentligen, men dessa sammanfattar kvällen väldigt bra..
Puss på alla fina som kom o firade med mig!=)

2 kommentarer:

Fridan sa...

Fan vilka härliga bilder Cathis ! :) kram Frideliii :)

Unknown sa...

haha a visst e d..hade sjukt kul=) kram på de tjejen=)