söndag 6 februari 2011

Finaste..

Den här tjejen gjorde mig så himla glad igår! Rebecka heter hon o jag träffade henne första gången då jag praktiserade på gymnasiet för några år sedan på konstlinjen. Igår var första gången på flera år som jag såg henne o hon kom fram o pratade lite.
Hon berättade att hon alltid tyckt att jag är fin..Gulle då=) Sen berättade hon oxo att hon o en annan tjej härifrån Hudik som är konstnär(o jättevacker!) hade stått o tittat på mig ute på krogen o tyckt att jag var så vacker o att jag rörde mig snyggt osv..
Jag dör, vad underbart att få höra något sånt från någon bara sådär!=)
Sen sa hon att den finaste komplimang hon fått nån gång, var då en kille sa att hon var lik mig då jag var lite yngre, enda som fattades va att hon skulle vara mörk.
Jag blev lite smått generad av alla dessa fina komplimanger hon gav mig kan jag lova men hon gjorde verkligen min kväll!=) Om hon är lik mig eller inte, jo kanske lite likhet finns, men om jag är lik denna fina tjej så är det jag som fått den finaste komplimangen någonsin!=)

Inga kommentarer: