söndag 13 februari 2011

Curlingmästare=P..

Har haft lite problem med att lägga upp bilder här på bloggen, därför kommer curlingbilderna nån dag sent..men men..=P
Vi åkte minibuss härifrån stan till Ljusdal som ligger ca 6 mil härifrån.
Vi var rätt laddade..
O det blev en hel del snack, skratt o lite drickande i bilen upp..(bilden ovan ser ni min älskling o Robert o här är Rolf o Anders)
På en roadtrip, om även en kort en, så krävs det musik=P Det styrde Fredde o Thony upp..
Lars-Göran var med han oxo..
Så var vi framme o lite nervls tror jag vissa va..=P
Det laddades med banan, öl o cigaretter..
En liten besökare kom förbi o snosade lite på ölen, undrar om han ville smaka..=P
Så fick vi instruktioner av curlingsnubbarna..
På med hjälmarna.. (Sötast=))
Fram med soparna o så var det dags o öva..
Stilarna var olika..
Sen var det spel..
..o taktiksnack..
..o sopande..
Mitt lag vann=D o trots att jag vurpade första gången jag gav mig ut på isen så lyckades jag få in bland de bästa träffarna..=D O jag fick till slut vara med på ett kort på hela dagen..haha..
På kvällen fortsatte några av oss på Radjos här i stan för o käka lite..
Supergod mat o väldigt trevligt sällskap..=)
Toppen dag o riktigt kul o umgås utanför jobbet för en gångs skull!

Inga kommentarer: