tisdag 16 februari 2010

Bollen i rullning..


Ikväll efter jobbet var jag o kollade på ett rum o en liten lägenhet som ska hyras ut...rummet låg i Hägersten o jag skulle då bli inneboende hos en äldre kvinna o en tjej i min ålder.. Lägenheten, eller vad jag ska kalla den låg i Fruängen o kändes bättre i o med att jag har ett eget litet pentry, egen ingång o delar dusch o toa med en annan bara.
Från att inte ha hört nåt från någon som jag har mailat till eller ringt, så känns det bra att det börjar hända grejer.. Ska iväg på torsdag oxo o kolla på en lägenhet i Danderyd, den hoppas jag verkligen på! Hmm kanske inte ska skriva så, då kanske det inte blir som jag vill...men jo, jag hoppas verkligen!! Vill ju inte hamna för långt ifrån min lilla Marre=) o har ju även en del andra rätt nära då...

En fråga, hur gör man för att hitta motivationen igen då allt har känts så jobbigt?? Jag känner verkligen inte för o kliva upp på morron o jag gör inte särskilt bra ifrån mig på jobbet heller, men jag har ingen ork!! Jag hoppas att lite släpper då jag väl hittar någonstans o bo, för såhär som jag mår nu orkar jag inte länge till...
Det hade kunnat vara värre, det vet jag o jag har det väldigt bra, men det är fortfarande jobbigt..



Inga kommentarer: