lördag 20 februari 2010

Paint the city black..

Sitter nu här med ett glas vitt i handen o har precis ätit en supergod middag (fläskfilé o råstekt potatis)o kikat på Melodifestivalen.. Bäst tyckte jag Crucified Barbara o Elin Lanto var..

Har jobbat idag oxo o kom ju självklart för sent till jobbet eftersom det är snökaos..haha..att Stockholmare aldrig lär sig o att SL inte kan göra förändringar som gör att trafiken inte stannar upp för lite snö! För snökaos är det definitivt inte, nån centimeter snö?? Herregud, vintern kommer ju varje år!! Ja ja..annat är det hemma..
Tänkte jag skulle låta er få höra en låt av Molotov Jive som jag gillar..sångaren Anton, jobbar jag med ibland o idag var en sådan dag..=) Skön o glad o svår o inte tycka om (enligt mig..låten alltså=P)..
Så ha en fortsatt trevlig lördagskväll, jag ska ta med mig vinglaset o sätta mig i soffan o mysa...
PUSS!

Inga kommentarer: