söndag 14 februari 2010

Hurra hurra..

Idag fyller jag år, 27 år närmare bestämt.. Lite ångestfyllt, men samtidigt skit samma ålder är ju bara en siffra!!=PÖnskar bara att allt kunde lösa sig runt mig, så kunde jag vara enbart glad!
Igår blev jag bjuden på middag av några fina tjejer o sedan blev det melodifestivaltittande innan krogen...bilder kommer då ja kommit hem..
Hade en riktigt rolig kväll, men det sitter någon bakom pannbenet o dunkar lite idag=/

Jag kom på en grej, att jag har nog aldrig upplevt en riktig Alla Hjärtans Dag med allt vad det borde innehålla.. För mig har det ju mest varit min födelsedag, vilket absolut inte är fy skam haha, men det skulle vara kul o få uppleva det där med blommor, middag..att bli riktigt romantiskt uppvaktad!=)

Hoppas att ni får en fin o romantisk Alla Hjärtans Dag, själv ska jag fira med familj o vänner!=)

Syskonkärlek =) Jag o Tias då jag fyllde 25

Inga kommentarer: