måndag 15 februari 2010

Kärlek i olika former..

Här kommer lite bilder från helgen..

Jag var ute o käkade med några riktigt fina flickor på lördagen..Yvette var lite småpilimarisk..=P
Annso o Lindis strålade ikapp med varandra=)

Hej hej..

Linda med sin Koffe som snart ska bli föräldrar=)
Efter att vi käkat for vi till Annso o kollade på Melodifestivalen o Annso hade dukat upp med snacks..godast av allt..JORDGUBBARNA! Mums..snacka om att man längtar till sommaren..
På söndagen då jag fyllde år passade jag på o mysa så mycket som möjligt med denna lilla fröken Vilda..
Fasters stolthet!=)

Sedan blev det smörgåstårta, jag fyllde ju faktiskt år..=)

O mat bjöds det på hos mamma, mumsig fiskgratäng o räksås..
Fick en del pengar i present men även en del andra smågrejer o gulligast var nog detta kort som min systerdotter gjort=)

Vilda charmade alla då hon satt o myste i soffan med gammelfarmor o hon tyckte att nallen va väldigt gosig=)
Tänk om man en dag får uppleva barnbarnsbarn..


Så alla hjärtans dag behöver ju faktiskt inte innebära romantik, utan den kan vara minst lika bra med vänner o familj!=)

Inga kommentarer: