lördag 15 augusti 2009

Filurkatten..


Har ju kollat in en del Disneyfilmer på sistone..o den senaste i raden är Alice i Underlandet..o jag älskar Filurkatten som är med där!! Helt underbar!!!=)
Men det var väl inte bara det jag skulle skriva om...nej, jag vet inte vad som hänt, men ibland känns det som att tiden går utan att jag riktigt är med, jag står fortfarande still o blir stressad av att allt rör sig runt om mig...hur ska jag hinna med?? Vill jag ens hinna med förresten?? Ja, det tål att fundera på..
Nåt riktigt roligt är att nu är det ungefär en vecka kvar innan lilla Mary kommer upp till Sthlm i några veckor o jobbar...ska bli riktigt roligt!!=)
Nu ska jag klä på mig lite o åka o möta upp mamma o hennes karl i Täby Centrum...det kanske blir Täby Galopp för lite loppis oxo i hopp om att hitta lite fynd till lägenheten..
Soligt är det oxo...jag som konstigt nog vill ha lite kyligare väder...älskar höstens början, så den vill jag ska komma....men bara om den håller sig vid början o intre blir grå o trist.....=P

Inga kommentarer: