lördag 1 augusti 2009

Lite blandat från Paris..

Ett litet torn=P
Lite mousserande o jordgubbar=)
<3
Anders fick hålla utkik medan jag hoppade in i buskarna en sväng..är man kissnödig så är man.=S
Regnet kom i rejäla skurar o vi blev dyngsura..=P
Den smalaste o minsta restaurang jag nånsin sett.. Lite mer intressant gatukonst..
Alla bakelser var oxo som små konstverk o fanns verkligen överallt...
Efter att ha varit i Paris några dagar så har jag ändrat min åsikt om pelargoner..tyckte de var lite tantiga förut, men nu skulle jag nog kunna tänka mig att ha några i lådor på balkongen..=)
Helt otroligt vad många fina byggnader det fanns i denna stad..
Så blev det ju lite besök i secondhand affärer..=)
Fint!!
Vi gick en hel del kan jag lova..vi ritade i på kartan överallt där vi hade gått..på ett ungefär iaf..
Älskar dig<3
Var ju bara tvungen o knäppa en bild på regnet=P

Inga kommentarer: