torsdag 27 augusti 2009

Förändringen i ändringen..


Jag fick frågan varför jag inte skriver lika mycket o ofta här på bloggen längre... Mitt svar blir detta:

I o med att vi blev utan internet i ett par veckor då vi flyttade till Täby, så mattades mitt internetbehov av lite...visst jag bloggade via mobilen så gott jag kunde, men inte lika mycket som innan... Sedan måste jag erkänna att en stor del oxo beror på att jag nu har pojkvän...jag vill inte sitta vid datorn lika mycket då jag är ledig, eftersom båda jobbar butiktider o kommer hem rätt sent på kvällarna...kvällar som jag helst spenderar med min älskling..

Fick även frågan om det är annorlunda att skriva nu då jag har pojkvän...o jo, det kan man ju säga att det är... Jag är inte ute o festar som förut, jag skriver inte längre om mina tankar o min längtan efter att hitta kärleken (för nu har jag hittat den!=D) Jag vet inte riktigt om det var något mer som var annorlunda på hur jag skrev från det att jag var singel till nu...men jag hade defintivt mer tid för mig själv som jag kunde lägga ner på att skriva här...Men det finns ju massor med tjejer som lyckas uppdatera sin blogg ofta o hinner med att göra en massor ändå...

Jag känner bara att jag vill inte skriva en massa strunt heller...

Usch jag vet inte..känns som att jag bara svamlar just nu...men just nu är jag i en svacka, men jag börjar se ljusningen o jag tror nog att jag börjar komma igång igen, sakta men säkert...=)

Inga kommentarer: