måndag 3 augusti 2009

Gossip..

Är fruktansvärt trött just nu..sov väldigt oroligt i natt o natten före, har nämligen dragit på mig en irriterande hosta som gör att ibland då jag andas så känns det som jag har en vibrator i bröstkorgen..inte den trevligaste känslan..=/
Men jag har jobbat hela dagen, duktig som jag är..haha..tänkte för någon dag sedan att det var längesen jag hade ett jobb som kände att det var roligt att gå till...men nu har jag verkligen ett sånt jobb!!=) Det är fruktansvärt tröttsamt att jobba i den värmen som blir i lokalen o ibland känns det verkligen som att man inte kommer att orka o ta sig upp ur sängen på morgonen...men då man väl gör det o tar sig dit, så är det verkligen värt det!! Just nu känner jag oxo att det verkligen är värt mitt lönedropp jag fick då jag började här...jag tänkte att om jag tar bort mitt fokus från pengar o gör något som jag verkligen tycker om, så kommer pengarna att komma sen!!!=D
Ska snart krypa i säng, men ska kolla klart på Lipstick Jungle först... o så ville jag att ni ska lyssna på Gossip, med supercoola Beth Ditto i täten...helt sjuuuukt bra!!! Måste ha tag i deras album!!!

Inga kommentarer: