måndag 29 november 2010

Catch up..

I lördags blev det lite partaj igen o Kimsan var på såklart=P..va bara tvungen o lägga ut den här bilden..vet att du kanske inte gillar det..
Jocke var med o gillade både in lägenhet o min musiksmak=D, alltid trevligt o höra..haha
Jessica var oxo med en stund, nykter eftersom hon skulle upp o jobba på söndagen..
Älsklingen såklart!!
Vi spelade lite spel...man vet konstiga saker ibland=P
Kalle, en kompis till Kim kom oxo o var väldigt trevlig=)
Halloj..så här såg jag ut, typ som jag alltid gör känns det som...dags o komma på nåt nytt tror jag..=P
Ja men skål då..
Självklart blev det en del kyssar..han är rätt svår o låta bli=P
Älskar dig..
O vi hade faktiskt roligare än vad det ser ut här..haha..muntergökar..
Mats var oxo där o berättade lite om sin tid som FN soldat i både Kosovo o Afghanistan, vilket startade en del diskussion kan jag lova. Kanske inte världens mest uppåt ämne o diskutera då det är fest...men Kim bröt stämningen med en tomathistorian på engelska(ni vet, kom nu ketchup så går vi?), vet ni vad man säger i den på engelska?? Catch up(Ketchup)=P Haha..jag vet inte, vi kanske har världens sämsta humor jag o Kim eller nåt..haha

Inga kommentarer: