måndag 8 november 2010

Söndagsmiddag..

Jag hade ju missat helt att det var Allhelgona nu i helgen, så det blev inte så mycket affärer för mig o Nisse i lördags..allt var ju stängt=/ O ingen bio blev det heller, för allt var fullsatt..så planerna inför helgen gick i kras, men på söndagen blev vi iaf bjudna på middag hos mamma. Jag passade på o ta med mig min nya kamera o som vanligt så blev det flest kort på lilla Vilda=)
Här är min älskade mamma..
o min älskling=)
Syster yster var där med sina barn, men hon vill aldrig vara med på kort=/
John brukar heller aldrig vilja vara med på kort så han får man knäppa i smyg..ser ni gangsterblinget runt halsen??=P
Finaste Emma får man däremot knäppa kort på o hur fin är hon inte då??=)
Sen kom storebror o Elin(som var krassliga o inte gärna ville va med på kort) med lilla Vilda som stal all uppmärksamhet..
Underbara älskade unge=)
Fin=)
Det finns inte ord nog o beskriva hur mycket denna lilla tjej betyder för mig=)

Inga kommentarer: