tisdag 30 november 2010

Not another headache..


Är hemma från jobbet idag, med ett huvud tungt som bly o ögon som jag knappt orkar hålla öppna. Somnade halv sex igår kväll med en dunkande, molande huvudvärk för att sedan drömma konstiga drömmar där jag smög över kyrkogårdar, körde fort genom små slingriga grusvägar för att aldrig komma fram, gömde mig för fula gubbar o hade så tunga ben att jag inte klarade av att gå upp för en trapp...
Vaknade flera gånger i natt, svettig o med huvudvärken fortfarande kvar...vid fem insåg jag efter att ha legat vaken sedan fyra o försökt tysta dunkandet, att jag inte skulle kunna jobba idag. Har sovit några timmar till, har ont i hela kroppen utav att jag legat så himla länge, huvudvärken är kvar men börjar nog tona ner sig lite tror jag. Nu kan jag iaf röra mig o ha ögonen öppna utan att de börjar tåra sig av smärta..
Det är väl detta som kallas migrän antar jag..

Inga kommentarer: