lördag 6 november 2010

Jaa man..

Ja men god morgon på er då...gäääsp..är så jäkla trött, men på nåt sätt så är det en skön trötthet om det nu finns en sådan?? Men det är ju för att jag har jobbat mig trött, fysiskt.
Var till en ny psykolog igår, min andra blev ju sjukskriven(inte pga mig måste jag anmärka haha). Men det var lite speciellt med den här nya, hon är nämligen rysk eller polsk eller något liknande o jag hade lite svårt o förstå henne o vad hon sa=/ Det blir nog väldigt knepigt o gå o prata hos henne..är mest bara trött på att behöva dra samma story om o om igen för olika personer, har ledsnat lite kan jag tala om! Men men.
Nu sitter jag hemma hos älsklingen o vi funderar vad vi ska hitta på, blir nog en runda i affärer o nån loppis om vi hittar någon. Ikväll blir det kanske bio, Psalm 21, den nya svenska rysaren. Om den nu går här nånstans vill säga, man vet ju aldrig. Tror att den kan vara riktigt läskig..knepigt att jag gillar sånt när jag är sjukt mörkrädd???
Lägger in en av de bästa låtar jag vet, Redemption song med Bob Marley..

Men puuss då=)


Inga kommentarer: