tisdag 23 november 2010

Melankoliskt pyssel..

Jag hade tänkt städa o göra jul här hemma inför den kommande första advent som är till helgen...men jag fastnar hela tiden med något annat som är lite roligare o hålla på med. Jag har gjort ett par örhängen, o klippt o klistrat till ett litet projekt som ska pryda ett av mina hörn här i lägenheten(bilder på det kommer då det är klart, örhängena kommer snart oxo).
Jag har iaf insett att jag är nog den klantigaste människa jag känner...=/ Har lyckats boka biljett till Stockholm till den tredje advent, då det är den andra jag är bjuden dit på julmys..SUCK Jag trodde att andra advent var helgen den 10-12 december, men så fel jag hade! O det är bara en av biljetterna som ja kan omboka.......ja ja..det blir två nya biljetter nu då, fast med buss för nu är tågbiljetterna mycket dyrare!=/
Tänkte lägga in ett klipp med en tjej som jag lyssnat enbart på de senaste dagarna, Tori Amos. Lagomt melankoliskt o vackert..nu ska jag pyssla vidare innan det är dags o jobba vid tre.

Inga kommentarer: