fredag 26 november 2010

Happy list..


Saker o ting som får mig att le lite extra just nu..

-Att det snöar, snöar o snöar=)..en vit vinter, med allt vad det innebär, är vad jag vill ha!

-Att se all adventsbelysning som pryder fönstren, broar, granar o hus..heelt fantastiskt fint!

-Att vakna av ett grattis på namnsdagen sms från min mamma..hon glömmer aldrig hon=)

-Att helt oväntat få ett likadant sms från en jobbarkompis.

-Att jag är ledig fredag till söndag

-Att jag har fixat gratis skjuts till Stockholm på torsdag till veckan o att jag då får träffa några helt underbara tjejer!!

-Att få träffa min allra närmaste vän som alltid har en stor o varm kram o ett vackert o ärligt leende att ge en..du är fantastisk Linda, det vet du va??=)

-Att se samma vän o hennes pojkvän i en tidningsartikel, där de pratar om deras båda företag..jag bara kan inte låta bli att känna mig så stolt för dom o framförallt så glad för deras skull!


-Att min pappa lagade mitt centrallås som krånglat plus mitt avgassystem, utan att jag bett honom göra det=)

-O framförallt, att jag får ha min älskling hos mig i morrn!! Vi jobbar ju olika skift nu, så vi ses bara fem minuter om dan på jobbet ungefär=/ Men i morrn får jag krypa in i hans famn igen o fick jag som jag ville skulle jag stanna där hela helgen..

Nu ska jag ta o krypa i säng..

God natt på er allihopa..

Men för tusan, glömde ju det här:

-Att vi(jag o min älskling) har jobb, förmodligen fram till i april som det ser ut nu..sååå skönt, nu kanske jag slipper alla sjuka o stressade drömmar jag drömt på sistone o kanske jag inte gnisslar tänder lika mycket nu heller.

That's all folks..

Inga kommentarer: