torsdag 20 december 2007

Countryroad take me home..

Ja då är man här igen..hemma i Rumsta, Forsa..
Har sovit helt ok i natt, förutom att jag vaknat flera ggr om..det var väl Norrlandsluften som saknades..=)Har haft sällskap av tre katter i sängen (mycket mysigt), så just nu har jag katthår överallt (mindre mysigt)!!
Hade världens rörigaste dröm i natt...jag har dels åkt jänkare (mitt ex gamla bil), sen har jag flygit (inte flygplan,utan JAG flög själv utan hjälpmedel), jag har varit på fest där flera stycken kräktes, inklusive mig själv..det var nog bland det vidrigaste jag drömt någon gång!!
Jag var också en tecknad figur ett tag o snurrade runt som en virvelvind på en blomsteräng...Undrar om jag är riktigt frisk....=/
Nu ska jag gå ut o gå lite o få i mig lite frisk luft..

Inga kommentarer: