lördag 15 december 2007

Pepparkaksbak o frisörsalong...

Fredagen spenderade vi med att baka pepparkakor hemma hos Marre..sen hamnade vi som vanligt ute på Mobergs..tur att man kan gå ut gratis!!=)
Inte så mycket folk ute, men vi hade riktigt kul!!Ja var på så himla bra humör, studsa runt på dansgolvet som en galning!!
Blev lite less på en kille som bara tog för sig o typ tafsa på mig!! Han bara gick förbi mig o ställde sig bredvid mig i baren o drog sin hand över mitt bröst o ner på magen..jag blev så jäkla förbannad!! Jag fattar inte hur man kan tro att det är tillåtet?? I o för sig var han jäkligt packad, men det är ingen ursäkt..
Idag började vi dagen med att äta frukost hemma hos Marre..det var ju idag vi skulle ge Jenny hennes present..så det var så det började..sedan åkte vi iväg till Vigelsjö Gård där hon fick kroppsbehandlingar.. Karin o Jasmine tog en massage var oxo. Efter det for vi hem till Marre igen o gjorde iordning mat..
Just nu har lägenheten förvandlas till en frisörsalong, löshår sätts in på Karin o Marre, Jenny färgar håret o det klipps toppar åt höger o vänster..
Har varit riktigt kul o umgås med tjejerna hela dagen o jag tror att Jenny uppskattar denna dag oxo!!

Nu ska jag vara lite social igen..

Inga kommentarer: