lördag 29 december 2007

Vi drar till fjällen..fest hela kvällen..

Ja då är det snart dags för Sälen och nyårsfirandet..har inhandlat alkohol o groggvirke, nu är det bara maten kvar o den blir nog billig..typ nudlar tror jag..hahaha..
Igår kom André hit till Nortan...jag var skapligt nervös innan han kom, men han var precis så jag fått för mig att han var=)..lite goare än va jag trott bara, men det är ju bara positivt..

Sitter just nu o skriver på min praktikrapport, försöker packa inför resan o lyssnar på Norah Jones..o så skriver jag ju här förstås o som ni kanske förstår så går det inte så mycket framåt när jag försöker göra allt på en gång!!
Funderar om jag ska ta o gå tvärs över korridoren snart o hälsa på...skumt hur saker o ting kan bli ändå...hihi


bye bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad heter andre i efternamn?