tisdag 11 december 2007

Gaaaaahhhhhwwwww!!!!!!!


Jag håller seriöst på att förlora förståndet...sjukskriven med stukad fot, magsjuka...Foten gick ju ganska bra, då kunde jag ju i alla fall gå till affären eller liknande..nu sitter jag fast i en lägenhet på mindre än 30 kvm, kan inte gå utanför dörren i fall jag smittar ner någon...

Jag har tittat på mer filmer än vad jag kan räkna till, sovit tillräckligt för ett år...ständigt hungrig, d finns inget att äta och skulle det finnas, KAN jag inte äta...

För att inte tala om mitt utseende..nej, precis, vi bör nog inte prata om det!!

Mina grannar måste tro att jag gått o dött eftersom jag inte gör så mycket väsen av mig och skulle jag visa mig, då skulle de tro att det spökar..


Ja ja...det kan ju bara bli bättre eller hur??


Inga kommentarer: