måndag 17 december 2007

Seriöst, det måste vara något fel...

Klockan är nu tio minuter i tre..på natten!! Jag är SÅ trött..det dunkar i mitt huvud, mina ögon svider o jag kan inte sluta gäspa!! Men jag kan inte för allt i världen somna!!
Jag tänkte först sova idag, men det gick inte..då tänkte jag att jag skulle gå o lägga mig tidigt ikväll, men det gick inte heller..gick o la mig vid tolv, helt slut o tänkte att nu måste jag ju lyckas sova...MEN NEJ DÅ!!! Jag fattar inte vad det är för fel, det bara går inte!!!
Mina tankar går runt, allt o ingenting snurrar omkring inne i mitt lilla hjärnkontor...just nu tror ja de hoppar omkring därinne med tanke på min huvudvärk!!=/
Kollade på en film nyss i hopp om att bli tröttare, men den satte bara igång tankarna ännu mer..
Jag känner oxo hur en förkylning jobbar sig fram, inte konstigt med tanke på att jag aldrig sover..mitt immunförsvar börjar väl tryta nu...
Är det någon som kommer ihåg den där tecknade serien som brukade visas på barnprogrammen förr tillbaka....Den där de visade hur kroppen hade som små människor inuti en som jobbade med olika saker..typ en armé som jobbade som immunförsvar, man kunde se hur de marscherade fram i näsan o bihålorna redo för att bekämpa en annalkande förkylning!! Jag älskade den serien..tror jag tycker om själva idén, att ha som små varelser inuti mig som kämpar för att hålla mig frisk!! Herregud va de måste ha haft en tungjobbad höst o vinter i så fall!!
Gud, det känns precis som att det är någon som försöker säga mig något...typ att det är något jag borde tänka på, eller kanske göra..något jag glömt kanske..hmmm...
Ja, ja..jag måste försöka sova nu..det här är ju löjligt!!
God natt....hoppas jag i alla fall!!

Inga kommentarer: