fredag 4 januari 2008

Då var det ett nytt år..



Kom hem ifrån Sälen igår eftermiddag..helt färdig!! Åkte ju på en dyngförkylning då vi åkte upp..o sen har vi varit ute varje kväll o festat...inget vidare kanske, men kul var det i alla fall=)

Jag tror att alla vi är nöjda med resan, lite knussel blev det ett tag men det var snabbt över..



Med ett nytt år kommer ju den klassiska funderingen, hur kommer detta året att bli?? Blir det bättre eller sämre än det förra..jag har hört att man säger att så som du spenderar nyårsafton , så kommer ditt år att bli...hmm, tål att tänkas på..Jag spenderade den med mina favoritmänniskor, hade grymt kul (i o för sig relativt dragen),,men om mitt år blir hälften så bra som den kvällen o denna vecka i Sälen, blir jag väldigt nöjd!!
Så här är några bilder..litet urplock..kanske kommer fler senare..
Min nya profilbild är jag på nyårsafton..ser ju ut som att jag firar nyårsafton -58 istället för -08 eller hur..hahaha


Inga kommentarer: