fredag 11 januari 2008

Tio kilo tyngre..

Hej hopp hallå!!
Jag o Patrik har precis varit o knäppt kort för studentföreningen o betalat avgiften såklart...synd bara att på kortet kommer ja se tio kg tyngre ut..
Fast å andra sidan, kanske folk blir imponerade..."Hur gjorde hon för att gå ner så mycket i vikt??!!""Hahaha, nej då...förhoppningsvis blir det inte så hemskt.
Jag o Patrik har engagerat oss nu o ska försöka få igång hela utbildningscentrum i det hela oxo...får väl se hur det går.
Var iväg o handla tillsammans oxo..va skönt d e att höra från folk att man inte är blyg...eftersom jag alltid har sett mig själv som blyg o jag var väldigt blyg förut..men jag tror att det börjar gå över mer o mer!!=)
Just nu sitter jag o äter godis..=/ suck!!!!Men jag köpte faktiskt godis med 30% mindre socker, så det känns ju lite bättre...(kom igen, jag kan väl få inbilla mig själv att det är bättre??!!)
Nu ska jag försöka städa upp här, som jag försökt hela veckan.....men nu jäklar..hahaha

Inga kommentarer: