måndag 14 januari 2008

Åldersnoja..

Nu har det gått en vecka på vårterminen o vi har, verkar det som, blivit av med den felande länken...=)Han har inte hört av sig till skolan o sagt att han slutat, men vi hoppas verkligen att han inte kommer tillbaka!! Det är en helt annan stämning nu i klassrummet..alla pratar o är glada o det finns kanske en möjlighet att vi får till någon slags sammanhållning!!
Jag är trött o sliten som få efter denna helg...det är ju verkligen så att jag håller på att bli gammal=/ Nu är det bara en månad kvar tills jag fyller 25..ett fjärdedels sekel, hälften av femtio...guuud..men tycker att man borde ha lärt sig något på dessa år och jag tyckte att jag nu på slutet började bli rätt duktig...jag har ju börjat tillämpa något som jag kallar konsekvensanalyser, något jag borde lärt mig att använda mig av för flera år sedan...men bättre sent än aldrig...fast det verkar som att det inte räcker med 25 år i livet för att lära mig...
Det är väl bara o blicka framåt o hoppas att jag lär mig någon gång...förhoppningsvis innan det har gått 25 år till o ja sitter här o har noja inför 50-årsdagen...det vore ju lite tragiskt!!!
Nej, nu ska 24 åringen ta o laga lite mat..( ja e ju faktiskt fortfarande det o laga mat är ju något jag faktiskt lärt mig på dessa år..)

Inga kommentarer: