tisdag 15 januari 2008

Snygg, sexig singel...

Kan låta något uppblåst att säga så om sig själv..men vadå, jag är ju singel, det finns dom som tycker jag är snygg och jag har ju faktiskt fått höra att jag är sexig...så vadå, vem är jag o säga emot?? Det är ju bara oförskämt att inte ta emot en komplimang...hahahahaha
Nej, jag driver lite med det hela..jag fick höra i helgen att jag ser bra ut o att jag vet om det...men nej, eller jag beter mig iaf inte därefter...jag vet som sagt att vissa tycker jag ser bra ut och jag HAR bra tankar om mig själv...jag menar det måste man ju ha, den enda du skadar om du inte tycker om dig själv, det är dig själv!!
Men det mest oattraktiva som finns hos en människa är när man tycker att man själv är bland det snyggaste som finns o beter sig därefter..man måste ju ha en portion av ödmjukhet oxo...
Men ställ dig o titta dig själv i spegeln varje dag o hitta något du tycker om på din kropp eller i ditt utseende..säg det sedan högt till dig själv..låter lite halvtöntigt, men jag tror det funkar...
Ok, du kanske har ett snett leende, men är inte det lite charmigt då??
Try it...

Inga kommentarer: