onsdag 16 januari 2008

En glad överraskning...

Fick ett samtal idag från ett ställe inne i Sthlm..The Studio..Annso, min kompis hade tydligen varit där o knäppt några bilder o sen skrivit upp mig på en gratislista!! Så jag får komma dit o bli sminkad o knäppa kort, inget köptvång...fatta va kul!! Blev så glad när jag fick höra det, har alltid tänkt att jag skulle ha gjort något sånt, men det kostar ju alltid en hel del...men nu när det är gratis=)=)=)=)...Jag ska försöka få med mig tjejerna oxo, dom får oxo knäppa gratis..hur bra är inte det då???
Det får bli min lilla 25-års present till mig själv...i förhoppningen att det blir någon bra bild..=/ Men om fototgrafen knäpper ca 70 bilder, så ska det väl vara själva fan om jag inte blir bra på en enda!!!!??
Så nu finns det något mer roligt o se fram emot!!!
Glamour for glamour...

Inga kommentarer: