onsdag 9 januari 2008

Män är från Mars, Kvinnor är från Venus..

Det är ju det man brukar säga, men vetskapen om det...skulle det göra saken lättare eller??Neej, det gör det inte...varför ska det vara så svårt o förstå varandra för??
Vi tjejer analyserar o analyserar allt d killar gör...när killar i själva verket är relativt enkla o gör oftast som de känner...
Lätt att ge som råd till andra..men inte att följa själv!!
Jag vill inte ge upp..men det är väl för att jag fortfarande har hoppet kvar!!Är det något dumt??Jag vill inte tro det..vi människor kan ju inte läsa tankar...Men tänk om vi kunde, inte hela tiden..men tänk om vi kunde välja att läsa vissa människors tankar vid vissa tillfällen...
Det skulle kunna göra saken mycket enklare, men samtidigt skulle det ta bort spänningen eller hur?? För det mest roliga i det hela, är ju att inte veta...det är ju det som gör att det pirrar lite
Men tills vi utvecklar ett sjätte sinne, så får vi ju leva på hoppet eller hur??
Själv så älskar jag den där pirriga känslan, den finns där just nu o jag kan ju bara hoppas att den stannar ett tag...
För vad är en groda utan ben.....?? Jo, hopplös...hahaha

Inga kommentarer: