måndag 28 januari 2008

Mörker..

Jag vet inte vad som hände...min medicin ska ju förhindra sånt här, men helt plötsligt befinner jag mig där igen, mitt i mörkret!! Det här är min första riktiga ångestattack sedan jag började med min medicin och det skrämmer mig att känslorna tar över så mycket!!

Jag gick till skolan...men kunde inte stanna kvar, tårarna bara rinner o jag kan inte andas som vanligt...Jag känner illamåendet komma svallande över mig, vad ska jag göra...??

Jag var inte beredd på det här..

Så nu sitter jag här i min lägenhet o spelar Iron Maiden på högsta volym...mina ögon har förvandlats till två streck o med jämna mellanrum börjar jag att hyperventilera..

Som tur är så vet mina vänner om mina problem, så det kommer väl inte som en chock precis...men de har ju aldrig sett mig såhär o jag hade hoppats att de skulle slippa!

Inga kommentarer: