söndag 13 januari 2008

Karlar är svin...

..o tjejer e skit...ja vet faktiskt inte vem som e bäst av oss...vi är nog lika jävliga tror jag,,,
Men någonting jag hatar, vare sig det är kvinnor eller män, det är när man inte vågar stå för vad ´man tycker eller känner...
Som jag har sagt i tidigare inlägg..det enda jag kräver, är ärlighet och respekt!!!
Men det värsta är att någonstand där på vägen tappade jag kollen på mig själv..den där självständiga tjejen, som ger fan i vad killar tycker eller känner..
Nej, jag gick fan vilse helt.....men jag sa ifrån innan det var för sent, d e nog mer än vad man kan säga om vissa andra...dom såg nog detta som ett ypperligt tillfälle att agera vidare..men men , så e re..people come, people go....

nu ska jag gå o lägga mig..inte för att låta bitter..men jag önskar mardrömmar på några få personer...

ni andra..sov så gott....=)

Inga kommentarer: