tisdag 22 juni 2010

Det måste va ett aprilskämt, för det här är ingen sommar..


Jahapp, idag åkte jag hem vid lunch från jobbet efter att ha varit yr o konstig hela morron...det är den här jäkla förkylningen jag åkt på som spökar! Så jag for hem o sov i en par timmar o ska snart sova igen för att orka jobba resterande två dagar av denna vecka. Vi har kort vecka eftersom det är midsommar på fredag, så jäkla skönt!=) Men vart är sommarvärmen då?? Inte konstigt att man blir förkyld o ynklig med den här kylan som är.=/ Varje morgon då jag åker på jobbet vid halv sex så är det ungefär fem grader varmt o jag sitter med full värme i bilen o har stolsvärmen på...i JUNI??!! Jag menar solen skiner ju, men det blåser ju kallt..
Än mer frustrerande är förkylningen eftersom jag inte kan gå ut o gå eller springa, håller på o bli galen!! Så nu kan jag inte låta bli o äta istället, suck..måste bli frisk snart!!!
Apropå midsommar, är det bara jag som kan bli på dåligt humör då det gäller högtider så som denna o födelsedagar o liknande?? Jag vet inte riktigt vad det är, jag menar jag är med människor jag tycker om, jag vet att det blir trevligt..men jag känner alltid så här tätt inpå ,att jag bara skulle vilja skita i allt o stanna hemma istället!!=/ Snacka om partypooper eller hur? Jag kan inte förklara det, det blir bara extremt jobbigt o nu då jag är sjuk blir det än värre...
Gahhw jaja...nu ska jag ta o kasta mig i duschen, en riktigt varm en o tvätta håret för att sedan krypa till sängs tror jag..

Inga kommentarer: