måndag 7 juni 2010

Tappat stinget..


Nu är jag där igen då, bloggtorka!! Jag tänker en massa o det händer grejer i mitt liv, men det blir liksom inte att det kommer ut o jag har varit extremt dålig på o fota då jag väl gör något...=( Men jag hoppas att hitta kreativiteten igen snart, så tills dess blir det lite torftiga inlägg..
Det gick iaf bra o jobba idag, bättre än väntat!=) O vad skönt o komma hem i vid tre, har varit ute o gått/sprungit, duschat, lagat mat o matlåda o käkat såklart..o klockan är nu 18.20!!=O nu har jag brukat komma hem då jag jobbade i Grottan o då jag jobbade på golvet hade jag precis slutat...
Nej jösses vad skönt med andra tider o andra arbetsuppgifter!!
Nu ska jag ta en bit mörk choklad ett glas juice o sätta mig o kolla på Shrek 4 med Elin..

Inga kommentarer: