lördag 5 juni 2010

Show me the money..

Mina nerver är på helspänn inför måndagen o min första dag på mitt nya jobb..ibland tänker jag att är galen som valde bort att jobba med något jag älskar för att göra detta! Men på något sätt är det ju ändå bra, jag har jobbat ett år med något jag älskar för typ inga pengar alls o nu ska jag istället jobba mer för pengar..
Jag fungerar ju på det sättet att jag stressa upp mig själv, det är en sak jag alltid haft med mig, en inre röst eller vad man ska kalla det, som talar om hur värdelös jag är osv.. Det är lite bättre med min medicin jag har nu, men jag känner ångesten bubbla inom mig o jag har svårt o sova, det är så fruktansvärt irriterande! Varför kan jag itne bara lugna ner mig o ta det som de kommer...??
Ja ja..idag ska jag åka med systrarna Haglund upp till Sundsvall o Ikea o handla lite inredning till deras nya salong, sen blir det till o skruva ihop det oxo=P..
Lägger in en låt med Sarah Brightman..Scarborough Fair..underbart vacker låt o röst..=)

Inga kommentarer: