onsdag 2 juni 2010

Typ ingenting..men ändå nånting..

Det här med att flytta hem igen efter man bott själv är speciellt måste jag säga, helst här eftersom jag bor med både pappa, min bror,hans tjej o deras dotter..man vill liksom inte vara i vägen för någon o det är lite svårt att känna sig hemma som man gjorde förr då man bodde här.. Men men, det är ju inte tänkt att jag ska bo här någon längre period, utan får jag fortsatt jobb så ska jag leta lägenhet här i Hudik annars kanske jag får flytta någon annanstans vem vet vad som händer..
Men jag är glad o vara här hemma ändå, jag får träffa min underbaraste lilla brorsdotter, min fina familj o mina underbara vänner o alla deras barn!!
Jag har varit rätt duktig o gått ut o gått oxo på sistone, igår blev det en timmes promenad o en timmes cykling o idag en timmes promenad igen! O gissa vad, jag har gått ner två o ett halvt kilo sedan jag började gå ut o gå regelbundet igen!!=) Wihee!!
Nu känner jag mig helt färdig o tror jag ska en liten tupplur innan maten..

Inga kommentarer: