onsdag 16 juni 2010

Gääsp..

Är trött som få efter att ha jobbat kvällsskift den här veckan..men nu har jag ikväll o i morrn kvar sen är jag ledig i tre dagar!=) Det är jäkligt ovant o ställa om sig o jobba tre till tolv, när man aldrig jobbat så förut o med ett jobb som man inte riktigt kan så blir man lite extra trött!!
Jag måste försöka släppa på min prestationsångest o mina krav på mig själv, jag menar det är inte mig det är fel på om maskinen krånglar!! Men min hjärna fungerar ju inte som alla andras, det har jag ju lärt mig genom åren! Tur att man lär sig nåt eller hur?=P Nej, men allvarligt så är det väldigt tröttande för mig själv då jag belastar mig själv med allt som går fel, det är tillräckligt att med koncentrationssvårigheter försöka stå med o lära sig alla funktioner på maskinen..=P
Men men i morse var jag in till läkaren oxo, ett första samtal för att få igång en kontakt med en psykolog här i Hudik...men den får jag vänta med till efter sommaren!Suck..jaja...
Nu ska jag ta o sätta mig i solen ett skuss innan det är dags o åka..

Inga kommentarer: