tisdag 16 juni 2009

Cold as fire hot as ice..

Det är mycket som händer i mitt huvud just nu, men jag känner mig begränsad...jag kan inte längre skriva allt jag vill här på bloggen....för då blir jag tvungen att förklara mig eller berätta mer om mina tankar o känslor.... Vilket jag kan förstå varför, men det är lite småjobbigt eftersom jag har haft den här bloggen som en ventilering där jag skrivit om precis hur jag mår o vad jag tänker..
Men jag kan som sagt inte skriva allt längre om jag inte är absolut redo för att prata om det face to face...vilket jag inte känner att jag är, jag vill bara skriva av mig min snurriga funderingar o vända dom ut o in tills jag knappt vet vad det var jag funderade på.
Men jag är ju inte ensam längre, jag kan inte bara tänka på mina egna känslor längre....
Jag har ju kallat mig själv en hopplös romantiker, med mina kärleksdrömmar o fantasier om den där "sweep me of my feet" kärleken.....o jag fick den o plötsligt får jag höra att jag inte är den jag trodde jag var eller kunde vara. Jag är helt plötsligt någon som inte behöver så mycket närhet, jag är tydligen på gränsen till kall...
Nej, jag vet inte...jag kan nog inte skriva så mycket mer om detta nu...
To be continued..

3 kommentarer:

Lady Dahmer - Confessions of a Neurotic Attentionwhore sa...

Du ska inte lyssna så mycket på vad andra säger eller tycker om dig. Du är den som känner dig själv bäst. DU.

//Natashja

Unknown sa...

Men hej du..va kul att du tittade förbi..o du har helt rätt, absolut..men ibland grubblar man ändå..

Lady Dahmer sa...

det var länge sen jag målade (svårt med bebis) , men det ska finnas en länk längre ner på bloggen till min hemsida och där finns ju all konst samlad.

//Natta