onsdag 24 juni 2009

Peace and love i morrn..=)

Nu har jag packat nästan allt som ska med till den nya lägenheten i Täby, det blev inte så himla mycket...men fulla bilen blev det..=)
I morrn bitti drar jag ner mot Falun för att sedan åka till Borlänge för Peace and Love, där jag ska se band som Mötley Crüe, Volbeat, The Sounds, Backyard Babies..ska bli riktigt roligt!!!=D Just nu sitter jag framför tvn med min svägerska Elin o det märks verkligen att det är sommar....heeeelt värdelöst på tvn!!=( Det är ju kanske menat att man ska vara ute nu, men man kan ju inte bara sitta ute heller o inte göra nåt...det händer ju inte så värst mycket här ute hos pappa liksom...=P

Lägger in en bild på grabbarna då det begav sig..snygga va??=)

1 kommentar:

Jigsaw sa...

Mötley Crüe och Volbeat hade man velat se... hoppas de ger er bra shower!