söndag 14 juni 2009

The day after..

Väldigt trött idag efter en kväll med alkohol inblandat igår...har spenderat hela dagen i sängen o kollat på resterande avsnitt av säsong två av Californication...o jag står vid mitt ord: Jag ÄLSKAR den serien!!!
Men iaf...här är några bilder sen igår, jag kan tyvärr inte rotera alla bilder så de hamnar rätt av någon konstig anledning...
<3
Anders försökte ge Robban en tungkyss..=P
Världens goaste grabbar..
Jag med mina favoritkillar!!<3
Putte ser arg ut, men det var han inte...Jennifer o Tova ser ju desto gladare ut..
Robbanblev lite knäckt över min starka blixt..stackarn..
=)
En Rosa Pantern blev det under kvällen..among other drinks..=P
Tur att grabbarna tycker om varann lika mycet som jag tycker om dom..=)
Vi sprang på Herbie oxo..riktigt trevlig, som jag tyvärr råkade spilla ett glas rödvin på=/, men han var snäll o förlät mig...
Jag var överlycklig över regnet på väg hem som sagt!!

Hade jag stannat ute lite längre hade det kunnat bli en wet t-shirt bild..men men..så det var det, nu ska jag släpa mig ur sängen o ta något ätbart o fylla min tomma bakismage med...

Inga kommentarer: