måndag 8 juni 2009

Vad var det som hände??

Igår då vi var på väg ner hit till Nortan, så började jag känna att mitt humör vände mot det sämre....jag kände mig irriterad på något(har ingen aning vad) o jag kände bara för att gråta....Vilket var vad jag gjorde då vi väl kommit fram... Jag grät tills jag somnade..

...har riktigt ont i huvudet idag, men har gråtit även idag...anledningen?? Kan inte påstå att jag har någon bra anledning....jag har en massa oroliga tankar i som flyger runt i mitt huvud just nu, inget jag riktigt kan formulera o skriva om här...

Jag har berättat dom för min pojkvän o som tur är(jag har skrivit det för, men det tål att skrivas igen), så har jag en tålmodig o underbar pojkvän!!=) Han lyssnar på mina oroliga tankar, vi pratar om dom..han blir lite orolig, vilket han inte behöver för jag är inte orolig över mina känslor för honom!!

Inga kommentarer: