måndag 8 juni 2009

Kissemissar, barn, mat o spel...

Lägger in lite bilder från veckan som varit o även helgen...var tyvärr rätt dålig att ta bilder denna vecka..men en hel del katt bilder blev det..hoppas ni tycker om detta underbara djur lika mycket som mig=)

Min lilla Sune pune...
Snygga Sixten..
Finaste mamma Astrid..
Alla tre bor de hemma hos pappa...
Sedan var jag ju hos syster o gosade med hennes två kattungar...finns det något sötare??
En stolt mamma..Hilda..
Sååå fina!!=)
Gos..
Doris var ensam hemma hos mamma, så jag åkte dit o gav henne lite mat o gosade lite..kolla in gomagen!!=P
Sedan blev det gos med lilla Lilly=) Alltid lika förvånad då kameran kommer fram..haha
Mycket barn nu...men denna är ju inte född ännu o vi vet inte vad som kommer att komma...en hon eller han...i vilket fall blir det en liten "biker baby", sådan mamma sådant barn!=)
På lördagen gick jag o Aders ut o åt med finaste Lindis o Koffe..
o sessan Annso var oxo med o körde solokvist, Jhonny var upptagen med fotboll..
Såhär gott åt jag...fiskspett med palsternacksröra o aioli..mums!!
Efteråt gick vi hem till Linda o Koffe o spelade lite Alias..riktigt skoj!!



Haha..inte världens bästa bild..min älskling kom in på ett hörn o hosta..På söndagen var det dop som sagt...Lilly var huur duktig som helst under hela dopet!!
Annso fick äran att bli gudmor!!=)
Min älskade storebror var med, men ville inte gärna ställa upp på kort...=P
En stolt morfar efter dopet..
Har varit riktigt skönt o vara hemma i Hudik några dagar o umgåtts med nära o kära...nästa gång blir midsommar, men sedan tar det nog ett tag tyvärr...=(

Inga kommentarer: