fredag 19 juni 2009

Midsommar...


Så var vi här..midsommarafton är det idag, då alla ska festa, umgås, leka lekar, äta sill o dricka nubbe o kanske till med dansa runt en midsommarstång.... Men jag säger nej till en hel del av dessa tidigare nämnda aktiviteter...jag ska umgås med kompisar, dock nykter så självklart ingen nubbe heller, det blir ingen sill utan det blir grillspett, lekar har jag ingen aning om(möjligtvis lek för två i det gröna ;) ), ingen midsommarstång har vi....men vädret är väl så klassisk svensk sommar som det kan bli, saknar bara de tillfälliga skurar som brukar lura runt hörnet...men jag hoppas de håller sig borta!

Nyklippt är jag i håret btw...helgen till ära så klippte min bästa Lindis mig...trots många funderingar kring att låta det växa ut så blev jag kortklippt igen på ena sidan, kanske är lika bra o inse att detta är jag!!=P Bild kommer sen om någon är intresserad....

Hoppas att ni får en underbar midsommarafton, lagom blöt o lagom lång..det är ju en dag i morron oxo vet ni...=P ( Redo för att prata pensionssparande?? Javisst!!=P )

Allt för mig just nu...

Inga kommentarer: