måndag 22 juni 2009

Solo...

Det blir lite dåligt med bloggningen nu kanske några dagar...jag försöker så gott jag kan med mobilen, men samtidigt vill jag inte ha världens mobilräkning heller så...=/
Därför kommer bilderna från helgen framåt nästa vecka då jag är tillbaka i Norrtälje..eller tidigare bara jag hittar en överföringssladd..... Ska ju vidare till Peace and Love på torsdag som sagt, men just nu kör jag solokvist hemma i Hudik o Rumsta.... Anders for hem igår o jag passar på att stanna för att umgås lite själv med vänner o familj..
Några dagars egentid känns rätt ok...men det blir mer o mer tydligt att man inte kan fly sitt förflutna, nu har det kommit fram en hel del o jag kan aldrig få det att försvinna tyvärr!
Vissa saker vill man ju helt enkelt ha för sig själv, nog för att jag kan tycka att det kan ha varit bra på sätt o vis att allt kom fram......men jag tror nästan att jag hellre hade önskat att det hade stannat där det var!!

Inga kommentarer: