tisdag 23 juni 2009

Midsommardagen..

Här kommer lite bilder från lördagen då vi var hos Linda o Koffe på inflyttningsfest..

Som vanligt försökte Jens smita undan kameran..

Det åts chips, popcorn o dipp..
Linda o Jhonny myste på balkongen..
Bergarn o Mackan kikade förbi..
..o Bergarn fick kramas med Broberg..=P
Det var väldigt varmt denna kväll, så balkongen var det bästa stället att sitta på..

;)
Jenny o Lenis var goa dom med..
Mangan spelade svår inför kameran..
..men inte min goding..
Broberg smörade för Annso..=PBalkonghäng..
Sedan gick vi in mot stan..
<3
Lenis o Jens i en vänskapspuss..<3
Vidare till radjos gick vi..o ännu ett kort på Jens=O..haha..
Vi beställde i baren..
Jag knäppte en halvtaskig kvällens som vanligt..haha..linnet är lånat av mamma, skärpet är från Gina Tricot, kjolen second hand, svarta platåpumps med stjärnor från Haléns, väska från Beyond Retro o armband blandade..
..det dracks..
..o skålades!!=)
Oskar hade kvällens coolaste t-shirt.."I love sushi" står det på den..haha..lite smått barnförbjuden kanske=P..
Tråkigt nog så pallade jag inte med hela kvällen..jag var ju lite sliten från kvällen innan, så jag o Anders åkte hem vid ett o åt hamburgare i sängen=P..

Inga kommentarer: